خريد لمينت

فروش پاركت

خريد لمينت

۷ بازديد

پاركت ها يكي از پرطرفدارترين كفپوش ها براي دكوراسيون فضاي داخلي محسوب مي شوند كه طرح هاي متنوع آن ها مي توانند جذابيت ظاهر دكوراسيون را دو چندان كنند. بازسازي كف و تبديل سراميك به پاركت يكي از پرطرفدارترين اقدامات در جريان فرآيند بازسازي دكوراسيون داخلي منزل و فروش پاركت مي باشد كه همواره تعيين هزينه و بررسي مزايا و معايب آن نسبت به ساير كفپوش ها دغدغه ي اصلي افراد براي بازسازي فضاي داخلي مي باشد. به همين منظور ما قصد داريم در اين مطلب شما را با تفاوت پاركت و لمينت، كفپوش PVC و مزايا و معايب آن در بازسازي فضاي داخلي و بخش هاي مختلف دكوراسيون منزل ،محل كار و ساير فضاهاي زندگي شما آشنا كنيم پس با ما همراه باشيد.

لمينت (laminate) كه اصطلاحا به آن لمينت و يا پاركت لمينت نيز مي گويند، از جنس HDF ، الياف چوب فشرده (Hard Density Fiberboard) مي باشد و مانند پاركت مستقيما از خود چوب درختان ساخته نمي شود. براي تفاوت پاركت و لمينت مي توان گفت فروش پاركت تفاوت هاي بسيار زيادي با پاركت چوبي دارند، كه از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره كرد :

 

كفپوش لمينت به كف اتاق چسبانده نمي شوند، بلكه توسط شيارهايي كه به آنها كليك گفته مي شود و دور تا دور لمينت ها وجود دارد، به صورت نر و ماده در يكديگر قفل مي شوند. افزايش سطح كار، باعث بيشتر شدن وزن لمينت هاي در هم قفل شده مي شود و همين وزن، يكي از عوامل نگهدارنده لمينت ها بر روي كف بدون استفاده از چسب مي باشد.

 

به علت عدم استفاده از چسب در نصب كفپوش لمينت، كف اتاق صدمه نمي بيند. به عنوان مثال اگر كف اتاقي سنگفرش باشد و روي آن لمينت اجرا شود، اگر بنا به دلايلي بخواهيم پس از مدتي لمينت ها را جمع كنيم، بدون اينكه كوچكترين آسيبي به سطح سنگ زيرين وارد شود، مي توانيم اين كار را انجام دهيم. بدين ترتيب پاركت لمينت ها را مي توان تا چندين بار پس از نصب جمع آوري و مجددا در محلي ديگر نصب كرد.

 

فروش پاركت به علت فومي كه قبل از نصب در زير آنها پهن مي شود، پس از اجراي كامل، تا حد زيادي از انتقال صدا به طبقه زيرين جلوگيري مي كنند اين فوم علاوه بر عايق صدا، عايق حرارت و برودت نيز مي باشد.

 كفپوش لمينت نسبت به آب بسيار مقاوم تر از پاركت چوبي قديمي هستند.

كفپوش لمينت نسبت به اجسام نوك تيز بسيار مقاوم تر از پاركت هاي قديمي هستند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.